Een kijkje in de werkdag van Lammert Laanstra

Over Lammert Laanstra

Lammert Laanstra is nu bijna 1,5 jaar werkzaam bij Century Autogroep, waar hij de functie Accountmanager Century Lease bekleedt. In het verleden heeft Lammert de hotelschool gedaan en heeft daarna een carrière in de sales opgebouwd. Daarbij vond hij het contact met de klanten het leukste in zijn vakgebied. De combinatie sales , klantcontact en zijn affiniteit met auto’s heeft ervoor gezorgd dat hij bij Century Lease terecht is gekomen. Waar hij blij van wordt: “ Successen behalen in combinatie met de sfeer en de collegialiteit binnen Century.”

 

Meestal begin ik de dag met...

Dagelijks gaat mijn wekker om 07:00 uur. Ik start op met Goedemorgen Nederland en een bakje koffie. Na het strijken van mijn overhemd en het smeren van mijn brood, rijd ik vol energie naar een klant of het kantoor in Groningen.
 

Een van mijn favoriete momenten van de dag is...

Wanneer ik klanten heb geholpen met het bieden van de juiste mobiliteitsoplossingen voor hun bedrijf. Op het moment dat ik op zulke succesvolle dagen in de auto stap besef ik hoe leuk mijn baan is.
 

Belangrijkste dagelijkse werkzaamheden

Iedere werkdag begin ik met het opstellen van een to-do-list. Onderdelen daarvan zijn meestal; E-mail bijwerken, het nabellen van leads die binnengekomen zijn of het inplannen en voeren van gesprekken met huidige en nieuwe klanten. Deze gesprekken bereid ik nauwkeurig voor, zodat ik ondernemers en bedrijven goed kan adviseren over Zakelijke Lease oplossingen. Of het nou om één auto gaat of om een heel wagenpark, ik vind het meedenken met de klant en klanttevredenheid erg belangrijk. Als Accountmanager Century Lease ben ik veel op bezoek bij nieuwe klanten of ben ik te vinden bij netwerkevenementen. Ik werk nauw samen met mijn collega Martijn van de binnendienst en ook met mijn collega Accountmanager Riccardo van Bedrijfswagens ben ik vaak onderweg. Samen zorgen wij ervoor dat de wensen van de klant worden vervuld.
 

Waar blink jij in uit? 

Ik blink uit in klantcontact en weet goed mee te denken met de klant, waardoor ik altijd een passende oplossing kan bieden.